Přihlásit
nebo
Vytvořit účet
Tel.:
(420) 475 214 754
Můj účet
Pokladna
Přihlásit
Uživatelské jméno
*
Heslo
*
Vytvořit nový účet
Zaslat nové heslo
Nový zákazník?
Vytvořit účet
Produkty
Řešení
Služby
O nás
Kontakty
CardBlog
Vyhledávání
Search this site
0
0 Kč
Váš košík je prázdný.
Domů
Technická podpora
Technická podpora
Kontaktní údaje
Firma
*
Uveďte prosím název společnosti podle OR
Kontaktní osoba
*
Uveďte prosím své jméno a příjmení
Telefon
*
e-mail
*
Informace o produktu
Skupina produktů
*
Vybrat
Tiskárna karet, tiskárna cenovek
Software
Čtečka / snímač karet
Podpisová podložka
Ostatní
Výrobce
*
Vybrat
Cardpresso
Datacard
Evolis
Elatec
Fargo HID
Matica
Nisca
Qualica
Signotec
Zebra
Název, označení produktu
*
Výrobní, sériové číslo
*
Uveďte výrobní (sériové číslo) produktu, obvykle jej najdete na výrobním štítku zařízení zadní nebo spodní straně, v operačním systému nebo GUI. Sériová čísla jsou také uvedena na dodacích listech resp. záručních listech. V případě nejasností při vyhledání sériového čísla doporučujeme nahlédnout do uživatelské příručky zařízení. Uvedením neexistujícího údaje významně prodloužíte reakci servisního oddělení.
Stav počitadla
V případě tiskárny plastových karet nebo cenovek prosím uveďte informaci o stavu počitadla z displeje, pokud je tato informace dostupná.
Datum pořízení
Uveďte datum pořízení. Pokud jej neznáte, prosím uveďte aspoň přibližný rok.
Zakoupeno u Cardhouse s.r.o.
*
Vybrat
Ano
Ne
Nejsem si jist...
Informace o závadě
Kategorie závady
*
Vybrat
Průchod karty, zasekávání, nenabírání
Na displeji zobrazený – „Mechanical error: xx“
Neobrací kartu
Zvuky, skřípání, hučení
Trhání pásky
Nekvalitní tisk barevný
Nekvalitní tisk monochromatický
Nefunkční tisk přes síť
Nelze připojit k PC (PC nedetekuje správně tiskárnu)
Nelze připojit k PC (PC nedetekuje vůbec tiskárnu)
Nelze vyčistit
Nekóduje
Nečte karty
Jiná závada
Popis závady
*
Prosím popište vlastními slovy, jak se závada projevuje, ev. při jaké činnost se projevuje. Pokud je známa příčina závady, například neúspěšná aktualizace firmware, pád, náraz, prosím uveďte ji.
Záruční oprava
Vybrat
Ano
Ne
Nejsem si jist...
Příloha
Máte možnost závadu zdokumentovat? Například fotografie poškození nám pomůže rychleji odhalit příčinu problému, nebo určit rozsah závady. Máte potíže s tiskem karet? Přiložte sken nebo fotografii karty, kde se závada projevuje.
Soubory musí být menší než
6 MB
.
Povolené typy souborů:
gif jpg jpeg png bmp pdf avi mov zip
.