V současnosti je na obchodníky kladeno mnoho požadavků. Jednak ze strany zákazníků, ale také stále více různými regulacemi a nařízeními. Provozujete prodejnu s potravinami? Pak jistě víte o legislativních nárocích na uvádění povinných údajů o zboží jako je nejen cena, složení a původ potraviny, ale také například obsah alergenů. Nové zákony a regulace jsou celkem omezující, ale se změnou uvádění informací o potravinách lze také vylepšit i estetický dojem pomocí profesionálního řešení. A jako kdekoli jinde v obchodě, profesionalitu a estetický dojem z celé prodejny Vaši zákazníci ocení.

Atraktivní, omyvatelné a snadno čitelné cenovky.

Najít vhodné médium pro tvorbu cenovek, které by splnily nároky na snadnou výrobu, možnost desinfekce, odolnost a zároveň by byly atraktivní a přitom za přijatelnou cenu, to není úplně jednoduché.

CardHouse nabízí komplexní řešení tvorby cenovek, která Vám pomohou upoutat pozornost zákazníků, naplnit zákonné normy a regulace, a zároveň Vám významně ušetří práci. Níže porovnejme několik běžných typů cenovek.

Laminované papírové cenovky, stojí vůbec za to?

Vzhledem k velmi nízké ceně materiálu jde o stále velmi rozšířený typ cenovek, i když jejich použití přináší řadu nevýhod:

  • Velmi omezená životnost způsobená vlhkým prostředím

  • Jejich tvorba je časově náročná (potisk, vystřihování, laminace)

  • Obtížnost zachování jednotného tvaru a rozměru cenovek při ruční výrobě

  • Obtížná desinfekce, okraje se časem rozlepí a poskytnou podhoubí pro bakterie

  • Vzhled, který nezaujme

Obchodníci často podceňují čas potřebný pro návrh, aktualizaci informací, tisk, laminaci a vystřihování. Je to především čas jejich zaměstnanců, který způsobuje, že materiálově nejlacinější cenovky jsou zároveň nejdražší z hlediska spotřebovaného času na výrobu.

Ručně psané cenovky, jsou praktické?

Mnoho drobných obchodníků věří, že ruční psaní cenovek je rychlejší a flexibilnější. Jenže ručně psané cenovky zároveň:

  • Mohou obsahovat pravopisné nebo faktické chyby
  • Mohou být obtížně čitelné
  • Nemusí být atraktivní, velmi záleží na rukopisu zaměstnance
  • V závislosti na materiálu se mohou snadno rozmazat už při psaní
  • Ručně psaný text obvykle neumožní vměstnání všech povinných informací
  • Je obtížné zachovat hygienu

Plastové karty, tisknuté přímo v obchodě

Další alternativou k laminovaným papírovým cenovkám jsou karty z odolného PVC, které si vytisknete sami pomocí malé stolní tiskárny. Opravdu velmi odolné cenovky v atraktivním provedení, na které lze umístit všechny potřebné informace. Plastové cenovky jsou vhodné nejen pro značení potravin

Výhody a nevýhody cenovek v podobě plastové karty

Hlavní výhoda systému plastových cenovek spočívá v jednoduchosti a vzhledu. Plastové cenovky jsou:

  • Atraktivní, estetické
  • Velmi odolné a snadno se čistí/desinfikují
  • Časové nenáročné (přechodem na PVC cenovky ušetříte zhruba 30 minut)
  • Certifikované pro přímý kontakt s potravinami
  • Plně přizpůsobitelné
  • Jednoduché na aktualizaci cen

Potřeba kompletního řešení v podobě počítače a tiskárny pro vytisknutí cenovek s aktuální cenou může být považována za nevýhodu, protože karty nejsou přepisovatelné. Je třeba ale dodat, že prostorově nenáročnou tiskárnu lze umístit do rohu pultu nebo kancelářského stolu. Specializovaný software dodaný s tiskárnou Vám pomůže s tvorbou uniformních cenovek automaticky. Návrh je díky editovatelným šablonám velmi jednoduchý. Pro použití nejsou vyžadovány žádné zvláštní dovednosti nebo IT znalosti. Platové karty tisknuté přímo v obchodě jsou velmi efektivní při porovnání s ostatními typy papírových cenovek. Náklady na tisk oboustranné cenovky nepřesahují 7Kč.

Prohlédněte si profesionální tiskárny karet nebo konkrétní řešení pro tisk cenovek